help me click this.. thx! :)

Monday 21 January 2013

kenangan kenangan kenangan

SALAM..

hehe..haha..huhu..
tiba-tiba rasa macam nak gelak je..

Alhamdulillah,
selama 6 minggu berpraktikal di HOSPITAL KAJANG
akhirnya selesai jugak urusan kami.
terima kasih Ya Allah, kerana mempermudahkan urusan kami..
(banyak jugak la PANCAROBA yang kami tempuhi)



banyak benda yg aku belajar kali ni..
banyak benda yang aku x tahu aku tahu, aku dah tahu..
hahaha..ayat tu x leh nak berbelit lagi kan?...(~"")
dan, banyak benda jugak yang aku x tahu aku tahu sekarang..
menimba ilmu baru, menimba pengalaman baru..



minggu-minggu terakhir yang amat sibuk
disebabkan "kesukaan" kami buat keje last minit..
berjaya diatasi walaupun diiringi dengan "menggelabahnya"

tidur pukul 3,4,5 pagi..
minum kopi sampai jadi active..
malam-malam je umah sewa kami jadi zoo..
musang ada, burung hantu ada, nasib baik vampire takde..



pagi-pagi bangun pukul 6.45..
kalau nasib kurang baik pukul 7,
masing-masing lintang pukang bersiap,
dah x sempat nak usha S. Kunalan depan umah,
kalau dulu, itu la hobi member aku pagi-pagi,
punchcard last-last week ni x pernah nak awal..
paling lewat, 7.58am..terer kan kami?
haha..x sengaja xpe..
tu x kira lagi kalau mesin punch tu rosak..
halamakaii, peluh-peluh ketiak pi lari pagi-pagi cari mesin baru..
haishh.. macam-macam..



walaupun ini semua berlaku, ianya tetap menjadi kenangan terindah dalam hidupku..
(hehe,ayat x leh blah..pssstt!! tiru lagu je pon..)

apa-apa pun..aku harap next posting akan jadi lebih baik daripada kat sini..
good luck diucapkan kepada member-member seposting di KAJANG..
semoga kalian bahagia di last posting..semoga aku juga bahagia..  :)
(lagi ayat x leh blah)










bersama CI yang banyak membantu..
seronok sangat dapat bergosip bersama..hahaha

bai!


No comments:

Post a Comment